karen hawkins
16.04.2012
çok eğlenerek ve keyif alarak okudum... güzel karakterlerlee iyi kurgulanmış bir trihi aşk romanıydı... yazarın ilk kitabını hiç beğenmemiştim.. o yüzden bu kitaptan da beklentim yüksek değildi... ama kitap beklentilerimi çook çook aştı :)
Baskı: Sen Kimseyi Sevemezsin