H
hafize

16.04.2012

8/10

çok eğlenerek ve keyif alarak okudum... güzel karakterlerlee iyi kurgulanmış bir trihi aşk romanıydı... yazarın ilk kitabını hiç beğenmemiştim.. o yüzden bu kitaptan da beklentim yüksek değildi... ama kitap beklentilerimi çook çook aştı :)

Baskı: Sen Kimseyi Sevemezsin