amélie nothomb
10.11.2012
Sonu olmayan kitapları sevmekle sevmemek arasında kaldım hep, ama bazıları bu düşünceden sıyrılmayı öyle başarıyor ki... Bu kitabı da bu yüzden sevdim zaten. Her cümlesini heyecanla okudum.
Baskı: Kış Yolculuğu