F
fndkkk

19.11.2018

8/10

Bunu Ardimda biraktigim kadin kitabinin baslangic kismina koyabilirlerdi. Bu sekilde ayri bir kitap olarak basmalari cok anlamsiz olmus.

Baskı: Paris'te Balayı