M
müjgen

12.01.2015

9/10

okuması akıcı ve eğlenceli bir kitaptı, ama keşke aşkı biraz daha anlatsalardı, her bölümde hemen olaya dalmasalar dı öhöm öhömmmm :)

Baskı: Harika Piç (The Beautiful Bastard, #1)