christina lauren
12.01.2015
okuması akıcı ve eğlenceli bir kitaptı, ama keşke aşkı biraz daha anlatsalardı, her bölümde hemen olaya dalmasalar dı öhöm öhömmmm :)
Baskı: Harika Piç (The Beautiful Bastard, #1)