K
Kayla_Oz

22.08.2012

10/10

Süper bir kitaptı, büyük bir keyifle okudum. Hem güldüm hem duygulandım. Hele Max'in "beni kimse sevmedi" dediği bir bölüm vardı ki beni benden aldı. "Ben sevdim" diye diye okudum ;) Yazarın ilk kitabını sevmemiştim ama buna bayıldım. Zaten farklı bir seriymiş ve umarım devamı kısa zamanda gelir. Zira canavar dük'ün hikayesini acayip merak etmekteyim ;)

Baskı: Şeytan Diyor ki (Cehennem Kulübü #1)