
Şeytan Diyor ki (Cehennem Kulübü #1)
gaelen foley
10/10
Süper bir kitaptı, büyük bir keyifle okudum. Hem güldüm hem duygulandım. Hele Max'in "beni kimse sevmedi" dediği bir bölüm vardı ki beni benden aldı. "Ben sevdim" diye diye okudum ;) Yazarın ilk kitabını sevmemiştim ama buna bayıldım. Zaten farklı bir seriymiş ve umarım devamı kısa zamanda gelir. Zira canavar dük'ün hikayesini acayip merak etmekteyim ;)
Baskı: Şeytan Diyor ki (Cehennem Kulübü #1)