D
Defne:)

13.12.2013

9/10

Güzeldi ama eksik bir şeyler vardı sanki. İkinci kitapla tamamlanacağına eminim ama... Durgundu. Anlatabildiğimi umuyorum.

Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)