george r. r. martin
13.12.2013
Güzeldi ama eksik bir şeyler vardı sanki. İkinci kitapla tamamlanacağına eminim ama... Durgundu. Anlatabildiğimi umuyorum.
Baskı: Kralların Çarpışması (Buz ve Ateşin Şarkısı, #2, Kısım 1)