K
Kitapkurdu33

04.01.2015

7/10

Gayet güzel bir romandı.. Bunu okumak isteyen kişilerin amacı 'bilim adamı olmak' zorunda değil.. Bunu her Türk genci, vatandaşı, öğretmeni okumalı.

Baskı: Bir Bilim Adamının Romanı