F
fatihbayraktar

11.12.2012

9/10

çok hoş bir kitap Kafka yı bir çok yönüyle tanıyabileceğimiz bir kitap.Bu kitabı okuduktan sonra "dönüşüm"ü neden ve nasıl bir ruh haliyle yazdığını anlıyoruz.

Baskı: Kafka ile Söyleşiler