T
tantana

02.12.2012

9/10

Son dönemde okuduğum en iyi historicallardan biriydi... Yazarın ismini ilk defa duydum ve biraz çekimserdim ama şuan bekletmeden okuduğum için mutluyum.. Monica Mccarty - asi kitabını hatırlattı.Orada da kızın 1 sene adamın yanında kalması olayı vardı. Okurken gülümsetti, kızın cüretine hayret ettirdi ;) ve sonlara doğru hüzünlendirdi. 9 puan verdim çünkü kitabın sonunda olayların nasıl gelişeceğiyle ilgili çok fazla tüyo vermişti yazar.Bunun haricinde mükemmel bir kitaptı.

Baskı: Arzunun Efendisi (Brotherhood of the Sword/MacAllister #1)