ipek ongun
29.12.2012
Çok sevdiğim bir öğretmenimin verdiği bir kitap olduğu için biraz fazla puan vermiş olabilirim ama yine de okunsa iyi olur denilecek kitaplardan biri ya da ben objektif bakamıyorum :(
Baskı: Afacanlar Çetesi