V
veronika

29.12.2012

7/10

Çok sevdiğim bir öğretmenimin verdiği bir kitap olduğu için biraz fazla puan vermiş olabilirim ama yine de okunsa iyi olur denilecek kitaplardan biri ya da ben objektif bakamıyorum :(

Baskı: Afacanlar Çetesi