N
nebile

03.02.2014

7/10

Konusu cinayet romanlarına göre sıradan, kitabı ilginç kılan kafadan çatlak dedektifimiz fiona :) Kitapta olaylar dedektifimizin ağzından anlatılıyor, nedense ben bu anlatım tarzını pek sevmiyorum. Polisiye romanlardan beklenen aksiyon yok, polisiyeden çok psikolojik roman tarzında. Okunabilir kitaplar arasında ama derin bir iz bırakmıyor..

Baskı: Ölülerle Konuşmak