amin maalouf
01.06.2012
Her bünyenin okuyabileceği bir kitap değil. Kurgusu, anlatımı çok iyi olsa da ilerleyemeyebiliyor. Ben sadece yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim. Yoksa yarım kalırdı...
Baskı: Yüzüncü Ad - "Baldassare'nin Yolculuğu"