L
Lady_Avy

02.01.2013

9/10

NE diyebilirim ki :) Beklentilerimi ziyadesiyle karşıladı kesinlikle güzel bir seri ve okunulası :) tavsiyesi şiddetledir. :) Detaylı yorumuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz, www.tarihiaskromanlari.blogspot.com

Baskı: Gabriel Arafta (Gabriel's Inferno #2)