Ö
Özgenrstt

06.01.2013

9/10

İlk sayfalarda konusu ne kadar garibime gitsede ortalarına ve sonlarına doğru elimden bırakamadım. Tamara bana çok şey anlattı , başlamadan önce ağlayacağımı düşündüm ama o kadar komik anlatılmışki duygusal alanıma giremedi. Aslını söylemek gerekirse ilk başlarda çok sinir oldum , okumucaktım ama o kadar hevesle aldım ki , okumak için can atıyodum , sonra sonra öyle bi sevdim ki , eksikliğini her zerresine kadar hissedeceğim. Herkese okutmak istediğim kitaplardan birtanesi.

Baskı: İz Bırakanlar Unutulmaz