kiera cass
04.02.2014
İlk kitabı bayıla bayıla okumama rağmen bu kitap biraz sönük kalmış.America'nın yaşadığı gelgitler bir yerden sonra insanı çileden çıkarıyor.Ama ilk kitabın hatrına 3. kitabı merakla bekliyorum :)
Baskı: Elit (The Selection, #2)