E
Ezgi22

04.02.2014

8/10

İlk kitabı bayıla bayıla okumama rağmen bu kitap biraz sönük kalmış.America'nın yaşadığı gelgitler bir yerden sonra insanı çileden çıkarıyor.Ama ilk kitabın hatrına 3. kitabı merakla bekliyorum :)

Baskı: Elit (The Selection, #2)