
sinem akça
18.07.2012
Aa nasıl biter ya? Tam da yerinde bitti yani! Öncelikle çook merak ettiğim kitaptı elime ulaşır ulaşmaz başladım. Başladım başlamasına da çabuk bitti yahu :( Neyseki 2.kitapta telafi edeceğim sözü almıştım yazarımızdan. Konuya gelecek olursak bizim Yaseminciğimizin aşk hayatını anlatıyor. Ama nasıl bir aşktır bu. :)) Çok güldüm,kahkahalar attım, bazende çok kızdım. Ama delidolu geçen bir kitaptı. Yasemin'i anlatayım size 30 yaşında, iyi bi işi var--, hatta sevdiği biri de var. Fakat sorunlar ortaya çıkıyor bi süre sonra tabii ki. Tam her şey kötüye giderken tataaaaaam. Erhan <3 Bizim o kaba,sert erkeğimiz neye dönüşüyor ? Sinem abla sana sesleniyorum ne olur beni kavuştur Erhan'ıma en kısa zamanda.. :) Çok güzel bir kitaptı. Herkese öneririm arkadaşlar,kesinlikle alın ve okuyun..
Baskı: Pamuk Şeker