S
sLn

22.05.2012

10/10

ahh lucan derken başıma birde tegan çıktıı ama iyiki çıktı harikaa <3 <3 aksiyonun en çok olduğu kitaptı seride ve inanılmaz güzeldi bu seriyi tekrar okuycamm kesin =)) inş yayın evide 4. kitap için bizi çok bekletmezz =)

Baskı: Gece Yarısı Uyanışı (Gece Yarısı Nesli, #3)