
Tutulma (Alacakaranlık, #3)
stephenie meyer
M
Müşkülpesent
09.01.2013
1/10
Vıcık vıcık bir aşk. Olaylar hep Bella ve Edvırdımızın çevresinde dönüyor. Çünkü onlar dünyanın merkezindeler. Saçmalık.
Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)

stephenie meyer
09.01.2013
Vıcık vıcık bir aşk. Olaylar hep Bella ve Edvırdımızın çevresinde dönüyor. Çünkü onlar dünyanın merkezindeler. Saçmalık.
Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)