elif şafak
31.12.2012
Maalesef hiç beğenmediğim, aşırı sıkıcı bulduğum, adeta kitabı bitirebilmek için kendimi zorladığım bir eser. Sırf kitap yazmak için yazılmış hissi veren ve beni Elif Şafak' tan soğutan bir kitap.
Baskı: Mahrem