B
Belinda

08.01.2013

4/10

GÜLLERİN FISILTISI'nın tadını, çıkan son iki kitabında alamadım :( Güllerin Fısıltısı çok ama çok güzeldi :) Tamam bu seri biraz tatlı eğlenceli olabilir ama daha fazla değil. İçinde ki aşk benim yüreğime dokunamadı. Okudum ve geçti gitti. Bu seriye artık devam etmeyeceğimi biliyorum.

Baskı: Bazıları Hırçın Sever (Kincaid Hihgland #2)