B
Belinda

08.01.2013

10/10

Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve bu tarz kitaplarının çevrilmesini hasretle bekliyorum. Tek kelimeyle mükemmeldi... Konu ve yazarın işleyişi farklıydı... Kitabın içinde ki cümleleri ve olayları hatırlıyorsanız o kitap gerçekten iyidir. Ve ben Güllerin Fısıltısı'nı hatırlıyorum.... Mutlaka okuyun...

Baskı: Güllerin Fısıltısı