K
Kekligün

24.04.2012

10/10

"İyi ki okumuşum!" diye bağırabileceğim ilk kitap bu sanırım! Ve evet, okumasam çok şey eksik kalacaktı, öyle etkili bir kitap.

Baskı: Tanrı ile Sohbet - Alışılmadık Bir Diyalog 1