G
gnsonne

06.02.2013

9/10

Güzel bir kurgu. Hiç sıkmadan, kitabın ortalarında başlayan gerilimle bir solukta okunulacak ve sonunda şaşıp kalınacak bir kitap. Polisiye/gerilim severlere tavsiye ederim.

Baskı: Ölümün Kimyası (David Hunter, #1)