L
Lady_Avy

11.01.2013

10/10

Kesinlikle büyük bir hevesle okudum :) Bu ara vampirlerden yana şansim açık çok güzel serilere denk geliyorum :) Okumayı düşünenlere şiddetle tavsiye ederim. Hatta bu kitabın ikincisi için bir blog turu düzenleniyor şu sıra; linkini vereyim hemen:) http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com/

Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)