10/10
Kesinlikle büyük bir hevesle okudum :) Bu ara vampirlerden yana şansim açık çok güzel serilere denk geliyorum :) Okumayı düşünenlere şiddetle tavsiye ederim. Hatta bu kitabın ikincisi için bir blog turu düzenleniyor şu sıra; linkini vereyim hemen:) http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com/
Baskı: Bazı Kızlar Isırır (Chicago Vampirleri Serisi, #1)
