V
vampir seven

21.07.2013

9/10

Kitabı bitirmek benim için biraz zor oldu.Betimlemeler çok fazla ve bazı noktadan sonra sıkmaya başlıyor.Ama her ne olursa olsun mükemmel diyebiliceğimiz bir kitap..Herkes okumalı!!!

Baskı: Yüzük Kardeşliği (Yüzüklerin Efendisi, #1)