Y
yok

12.01.2013

10/10

soluksuz, tek nefeste okuduğum bir kitaptı. keyifle bitirdim ve gerçekten de çok çok çookkk sevdim :)

Baskı: Sensiz Olamam (Kayıp Lordlar Serisi #1)