ted dekker
19.01.2013
İlk defa katilin en başından bilindiği bir polisiye roman okudum. Sıkıcı olmamakla beraber klasik bir polisiye. Yüksek bir beklenti ile okumamak lazım.
Baskı: Gelin Koleksiyoncusu