
Tanrı'nın Huzur Bahşettiği Shantaram
gregory david roberts
10/10
Kitabı okumuyorsunuz,bu kitabın içinde yaşıyorsunuz.Elimden bıraktığım zamanlarda "acaba sonrasında ne oldu" diye düşünüyordum. :) Hiç bitmesin sürsün ben de bu kitabın içinde mutlu mesut yaşarım diyordum.Bitmemesi için hatta çok çabaladım ve uzuuunca bir süreye yaydım...Her güzel şey gibi bitti tabi ki. :) Defalarca okuyabileceğim bir kitap...
Baskı: Tanrı'nın Huzur Bahşettiği Shantaram