C
Cansuu

22.01.2013

7/10

Özgün ve kaliteli öykülerden oluşmuş bir kitap.Yer yer az da olsa sıkıldığım noktalar oldu,ama genel olarak keyifli bir okumaydı.

Baskı: Bir De Baktım Yoksun