yekta kopan
22.01.2013
Özgün ve kaliteli öykülerden oluşmuş bir kitap.Yer yer az da olsa sıkıldığım noktalar oldu,ama genel olarak keyifli bir okumaydı.
Baskı: Bir De Baktım Yoksun