C
Cessie

02.05.2012

3/10

Yine hoş ve bolş, atıştırmalık okunacak kitaplardan. Kendi kategorisinde fena olmadığı görüşündeyim, ama daha fazla puan vermek bir Vonnegut'a, Saramago'ya haksızlık olurdu.

Baskı: Son Söz Aşkın (Bridgerton, #3)