O
ortasekerli

17.02.2013

8/10

akıp giden hayatın içinden öyküler..muhteşem bir edebiyat..ince bir dil..okunmaya değer,tavsiye ederim.

Baskı: Aşk Mutfağından Yalnızlık Tarifleri