
Çankaya
falih rıfkı atay
E
Emre Güney
09.02.2013
3/10
Kendi görüşümdendir beğenmedim kitabı.Hem yazar da çok fazla kendince anlatmış olayları.
Baskı: Çankaya

falih rıfkı atay
09.02.2013
Kendi görüşümdendir beğenmedim kitabı.Hem yazar da çok fazla kendince anlatmış olayları.
Baskı: Çankaya