
Nasıl mısın, İyi misin
edita morris
9/10
Mükemmel bir kitaptı. İçerdiği üç hikaye de insanı derinden yaralıyor, düşündürüyor. Dünya'ya barış götüren o malum(!) ülkenin tertemiz insanların masum bedenlerini nasıl harap ettiğini, ülkeleri nasıl yaşanmaz hale getirip iyi olan herşeyi yakıp yıktığını okuyoruz, düşünüyoruz ve üzülüyoruz.
Baskı: Nasıl mısın, İyi misin