V
velevki

12.02.2013

5/10

ilginç bir kitaptı benim için ,açıkcası beni muallakta bıraktı tam sevmekle sevememek arasında bıraktı.Konu güzeldi ama bir şey eksikti .Ama seriye devan edicem bakalım 2 .romanı bu hissi vermez.hakkını yememek lazım yine de Yüz Bin Krallık gibi bir kitabın arkasından okunmaması gerekirdi bence

Baskı: Zehir Ustası (Study, #1)