oğuz atay
13.02.2013
Ölmeden önce yazdığı kitapmış. Okurken, sanki yazar notlarını almış ve geliştirmeyi sonraya bırakmış gibi hissettim. Yine de mesajını vermiş. Güzeldi.
Baskı: Eylembilim