ısabel allende
15.02.2013
Unutamadıklarımdan. Bitirdiğimde "neden bitti?" dediğim ve bir süre de olsa ciddi bir boşluk hissettiğim kitap. Mükemmel. Ama nedense film uyarlamasını o kadar da güzel bulamadım.
Baskı: Ruhlar Evi