A
avaremarti

24.02.2013

8/10

Keyifle okudum. Ilginc bir öykü kitabi. Ferit Edgü'den okudugum ilk kitapti. Dili gayet temiz, düsüncelerine hakim bir yazar. Ama öyle carpmadi öyküleri.

Baskı: İşte Deniz, Maria