H
hafize

02.08.2012

9/10

son derece eğlenceli bir kitaptı... Malory ailesini okumak çok keyifliydi.... Tony Dayının hikayesini öğrendik... şimdi de James Dayıyı merak ediyorum....

Baskı: Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)