
Neredesin
marc levy
B
bi kahve bi kitap
23.07.2013
6/10
biraz can sıkıcı bir kitap sırf marc levy yazdı diye okudum..gene de aklımdan gitmeyen konuşmalar var kitapta..ne de olsa marc levy yazmş... -motorun yağına baktırsan iyi olur,yoksa elinde kalacak. -merak etme,ben her şeyin elimde kalmasına alışkınım.
Baskı: Neredesin