Neredesin
Neredesin

marc levy

6/10

biraz can sıkıcı bir kitap sırf marc levy yazdı diye okudum..gene de aklımdan gitmeyen konuşmalar var kitapta..ne de olsa marc levy yazmş... -motorun yağına baktırsan iyi olur,yoksa elinde kalacak. -merak etme,ben her şeyin elimde kalmasına alışkınım.

Baskı: Neredesin