T
tantana

21.01.2013

7/10

Bu kitabı almadan önce bazı yorumları okumuştum.. Sean'a karşı çok büyük haksızlık yapmış o yorumları yapanlar. Daha almadan adamı suçlu ilan ettirdiler gözümde. 2.kitabın başarısına ulaşamadı benim içim ama yine de güzeldi.Sevdiğim bir seri.

Baskı: Kaçak Gelin (Warenne Dynasty, #6)