laura kinsale
18.02.2013
Bu yazarın okuduğum ikinci kitabı.İlk kitabını da beğenmiştim, bunda da hayal kırıklığına uğratmadı beni.Temposu yavaştı hikayenin ama sıkmadı,okuttu kendini. Hiçbir şeyin toz pembe olmadığı bir kitap.
Baskı: Gecenin Prensi