Gecenin Prensi
Gecenin Prensi

laura kinsale

T
tantana

18.02.2013

8/10

Bu yazarın okuduğum ikinci kitabı.İlk kitabını da beğenmiştim, bunda da hayal kırıklığına uğratmadı beni.Temposu yavaştı hikayenin ama sıkmadı,okuttu kendini. Hiçbir şeyin toz pembe olmadığı bir kitap.

Baskı: Gecenin Prensi