M
MERAL

20.02.2013

1/10

Yarım; çünkü devam kitabı var ve yazar hala yazmakta ve o çıkana kadar da okumayacağım sonu olmayan hikayeler bana göre değil

Baskı: Tanrıçanın Savaşı (Tanrıça, #2)