K
komocotokoful

04.03.2013

5/10

Biraz aksiyon olduğu için fena değildi. Aşktan öte şeyler olabileceğini de anlamış olduk bu seride. Genel olarak ne kadar iyi o tartışılır tabii.

Baskı: Tutulma (Alacakaranlık, #3)