Şansım Olsaydı
Şansım Olsaydı

leigh michaels

S
Sevgi06

28.10.2013

7/10

Sadece eğlenceli diyalogların olduğu sevimli bir kitaptı diyebilirim. Sabun köpüğü kıvamında okundu ve akılda bir iz bırakmadan bitti.

Baskı: Şansım Olsaydı