H
hazal46

17.07.2013

9/10

Harika bir kitaptı.Heyecanla okudum.Okumayanlara tavsiye ederim.Genelde kitapları ilk başından sonunu tahmin ederim ama bu başkaydı.Okuyun derim

Baskı: Çünkü Seni Seviyorum