H
Hayata devam

16.01.2013

10/10

JQ seni, kurguladığın karakterleri,diyaloglarının zeki akıcılığını,duygusallığını seviyorum :) O ne güzel kitaptı ? Bir solukta okudum her haliyle mükemmeldi! 3lü kahkaha bombardımanına tutuldum her biri birbirinden çetin ceviz altta kalan yoktu ;)

Baskı: Öpüşünde Saklı (Bridgerton, #7)