D
demian

11.07.2012

8/10

cok eglenceli,guzel bir kitap,prag.seul.bodrumu da icine alana bir gezi ve tarih,harika bir sekilde anlatmis.Tabiki hezamanki Nazli Eray tarziyla.

Baskı: Kayıp Gölgeler Kenti