D
demian

29.09.2013

8/10

Guzel anlamli etkileyici bir kitap.Filmini izlemistim yillar önce.Roman tabiki dahada guzel ama filmide bir o kadar etkileyiciydi..tavsiye edecegim bir kitap..

Baskı: Tiffany'de Kahvaltı