karen marie moning
25.02.2013
Yazarın Ateş serisini sevmediğim için bu kitabı alıp almamakta kararsızdım. Ama iyi ki almışım, SÜPERDİİİİ ve BAYILDIMMMM :) Devamını sabırsızlıkla bekliyorum :)
Baskı: Sisli Dağların Ötesinde (Highlander, #1)