elif yağmur urfalıoğlu
19.07.2017
Diğer wattpad kitaplarında olduğu gibi inandırıcı olmayan diyaloglar vardı.Dili basit ama akıcı bir kitaptı.Bu konuda hakkını yiyemem.Benim için zaman kaybı kitaplardan biri oldu.Yaşı 15-18 olan gençler daha çok beğenir diye düşünüyorum.
Baskı: Ya Habibi