Ya Habibi
Ya Habibi

elif yağmur urfalıoğlu

L
LadyMaria

19.07.2017

3/10

Diğer wattpad kitaplarında olduğu gibi inandırıcı olmayan diyaloglar vardı.Dili basit ama akıcı bir kitaptı.Bu konuda hakkını yiyemem.Benim için zaman kaybı kitaplardan biri oldu.Yaşı 15-18 olan gençler daha çok beğenir diye düşünüyorum.

Baskı: Ya Habibi